Marketingová komunikace společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Schmidt, Vilém
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42487
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení prodeje nového produktu. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Zabývá objasněním marketingu ve farma-cii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část této práce popisuje farmaceutickou společnost včetně jejího nového produktu a použitého marketingového mixu. Další část praktické části se věnuje analýze konkurence a pozice produktu na trhu pomocí výzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikačního kampaně včetně časového harmonogramu, rozpočtu a vymezení způsobu měření efektivity kampaně.
dc.format 135 s. (107 368)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Farmaceutický marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject farmaceutický produkt cs
dc.subject Pharmaceutical marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject pharmaceutical product en
dc.title Marketingová komunikace společnosti XY
dc.title.alternative Marketing Communication of the Company XY
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kovářová Skřičková, Kristýna
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the design of a communication campaign aimed at increasing the sales of the new product. The theoretical part defines marketing in general. It deals with the clarification of market-ing in pharmacy and its specifics. It describes the marketing and communication mix in pharmacies, marketing research and individual methods, which will then be used at work. The practical part of this work describes the pharmaceutical company including its new product and the used marketing mix. Another part of the practical part deals with the anal-ysis of competition and market position of the product through research. The project part contains a proposed communication campaign, including a schedule, bud-get and a definition of how to measure the effectiveness of the campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50387
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
schmidt_2018_dp.pdf 3.901Mb PDF View/Open None
schmidt_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
schmidt_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account