Budování módní značky v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování módní značky v digitálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Brůhová, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42543
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá budováním módní značky v digitálním prostředí. Pro účely této bakalářské práce byla zvolena rychle se rozvíjející mladá návrhářka se svou módní značkou, která se nazývá Lay Sedláková. Tato značka působí v České republice od roku 2016 a nyní je ve fázi formování a získávání většího povědomí na trhu s českou módou. V teoretické části bakalářské práce je popisován především význam značky, její budování a branbuilding. Tyto teoretické pojmy jsou zasazeny do digitálního marketingu a jejich vzájem-ného vztahu. Dále je v této části popsána metodika práce. Na teoretickou část navazuje praktická, která bude sloužit především pro interpretaci dat, zodpovězení výzkumných otázek a návrhu na zlepšení. Výzkumné otázky jsou zjištěny na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétně se jedná o focus group a dotaz-níkové šetření.
dc.format 67 s. (103 036 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Budování značky cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject digitální značka cs
dc.subject Lay Sedláková cs
dc.subject brandbuil-ding cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject Brand building en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject brand en
dc.subject digital brand en
dc.subject Lay Sedláková en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject di-gital marketing en
dc.title Budování módní značky v digitálním prostředí
dc.title.alternative Fashion Brand Building in Digital Enviroment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the development of fashion brands in the digital environment. As a concrete brand was chosen a fast-growing young designer with her brand called Lay Sedláková. This brand has been operating in the Czech Republic since 2016 and is now at the stage of forming and raising awareness. The theoretical part of the bachelor thesis describes the importance of the brand, its con-struction and branbuilding. These theoretical concepts are embedded in digital marketing and their relationship. Methodology is also described in this part. The theoretical part follows the practical one, which is mainly used for data interpretation, answering research questions and suggestions for improvement. Research questions are based on qualitative and quantitative research. Specifically, it is a focus group and a questi-onnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50476
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
brůhová_2018_dp.zip 22.90Mb Unknown View/Open None
brůhová_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
brůhová_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account