Budování módní značky v digitálním prostředí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování módní značky v digitálním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Budování módní značky v digitálním prostředí
Author: Brůhová, Michaela
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá budováním módní značky v digitálním prostředí. Pro účely této bakalářské práce byla zvolena rychle se rozvíjející mladá návrhářka se svou módní značkou, která se nazývá Lay Sedláková. Tato značka působí v České republice od roku 2016 a nyní je ve fázi formování a získávání většího povědomí na trhu s českou módou. V teoretické části bakalářské práce je popisován především význam značky, její budování a branbuilding. Tyto teoretické pojmy jsou zasazeny do digitálního marketingu a jejich vzájem-ného vztahu. Dále je v této části popsána metodika práce. Na teoretickou část navazuje praktická, která bude sloužit především pro interpretaci dat, zodpovězení výzkumných otázek a návrhu na zlepšení. Výzkumné otázky jsou zjištěny na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétně se jedná o focus group a dotaz-níkové šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42543
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50476


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brůhová_2018_dp.zip 22.90Mb Unknown View/Open None
brůhová_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
brůhová_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account