Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Machálková, Klára
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42567
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je vánoční televizní reklama se zaměřením na budování image značky. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tyto reklamní sdělení působí na cílovou skupinu, jak skupina tyto reklamy vnímá spolu se značkou, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou focus group. Teoretická část je věnována základní termino-logii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá čtyřmi vybranými vánočními reklamami a jejich zadavateli, analýzou výzkumu a jeho vyhodnocení. Závěr této práce je věnován vyhodnocení ohnis-kové skupiny a doporučení pro zadavatele.
dc.format 60 s. (106 297 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject vánoční kampaně cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject focus group cs
dc.subject advertising en
dc.subject Christmas campaigns en
dc.subject TV advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject focus group en
dc.title Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
dc.title.alternative Christmas Commercials as a Tool of Image Building
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is Christmas television advertising focusing on branding strategy. The key assignment is to discover how effective is the advertising message to target audience and how they perceive these ads along with the brand, based on a qualitati-ve focus group survey. The thoretical part is devoted to basic terminology, analysis of con-cepts related to the topic, and setting of work methodology. Practical part deals specifically with four selected Christmas advertisements and with the contracting authorities of cam-paigns, analysis of the research and evaluation of research. The conclusion of this work is devoted to evaluation of focus groups and recommendations for the contracting authority.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50508
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
machálková_2018_dp.pdf 2.622Mb PDF View/Open None
machálková_2018_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
machálková_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account