Značka v online prostředí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Značka v online prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Značka v online prostředí
Author: Hromadová, Veronika
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Cílem práce "Značka v online prostředí" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro budování značek ze segmentu lihovin. Úvodní teoretická část je věnovaná značce a marketingové komunikaci realizované na sociálních sítích. Praktická část nejprve formou komparativní analýzy ověřuje využitelnost zvoleného teoretického rámce na komunikaci konkrétních značek na Facebooku a dotazníkové šetření realizované na segmentu fanoušků značky Jägermeister následně analyzuje, jak respondenti hodnotí komunikaci této značky na Facebooku a které z pilířů zvoleného teoretického rámce jsou pro ně nejdůležitější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42592
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 50539


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hromadová_2018_dp.pdf 23.51Mb PDF View/Open None
hromadová_2018_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
hromadová_2018_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account