Značka v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Hromadová, Veronika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42592
dc.description.abstract Cílem práce "Značka v online prostředí" je zkoumat možnosti využití sociálních sítí pro budování značek ze segmentu lihovin. Úvodní teoretická část je věnovaná značce a marketingové komunikaci realizované na sociálních sítích. Praktická část nejprve formou komparativní analýzy ověřuje využitelnost zvoleného teoretického rámce na komunikaci konkrétních značek na Facebooku a dotazníkové šetření realizované na segmentu fanoušků značky Jägermeister následně analyzuje, jak respondenti hodnotí komunikaci této značky na Facebooku a které z pilířů zvoleného teoretického rámce jsou pro ně nejdůležitější.
dc.format 54 s. (82 330 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lihoviny cs
dc.subject Jägermeister cs
dc.subject Tullamore D.E.W. cs
dc.subject Captain Morgan cs
dc.subject Božkov cs
dc.subject Česká whisky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instragram cs
dc.subject marketing na sociálních sítích cs
dc.subject spirits en
dc.subject Jägermeister en
dc.subject Tullamore D.E.W. en
dc.subject Captain Morgan en
dc.subject Božkov en
dc.subject Česká whisky en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instragram en
dc.subject social media marketing en
dc.title Značka v online prostředí
dc.title.alternative Brand in Online Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis Brand in online environment is to explore the use of social media for brand building of premium spirits brands. The theoretical part is devoted to brand and social media marketing. The practical part is focused on proving usability of the selected theoretical framework; firstly by comparative analysis of Facebook commucation of five spirits brands, secondly by quantitative research, where preferences and evaluation of Facebook fans of Jägermeister were analysed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50539
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
hromadová_2018_dp.pdf 23.51Mb PDF View/Open None
hromadová_2018_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
hromadová_2018_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account