Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino
Author: Janečková, Hana
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami společnosti Cukrárna DINO ve Zlíně s orientací na silné a slabé stránky společnosti. Cílem práce je analyzovat současný stav subjektu a na základě srovnání s teoretickou bází a výslednými hodnotami kvantitativního šetření učinit závěry pro případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá zejména poznatky domácích i zahraničních autorů v oblasti marketingu služeb a maloobchodu, praktická část analyzuje silné a slabé stránky a měří spokojenost zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42593
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50540


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janečková_2018_dp.pdf 3.280Mb PDF View/Open None
janečková_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
janečková_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account