Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
Author: Martinovský, Pavel
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá implementací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie a souvise-jících úprav firemního webu s ohledem na efektivitu jeho přínosů v podobě konverzí (nových poptá-vek). Teoretická část popisuje možné nástroje a metody, které jsou potřebné k tvorbě obsahové stra-tegie. A také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje výchozí stav, nalezené nedostatky na základě datových analýz a jejich nápravu prostřednictvím aplikace obsahové strategie a následné uživatelské testování jakožto kvali-tativní audit a celkové vyhodnocení změn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42600
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50548


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
martinovský_2018_dp.zip 331.4Mb Unknown View/Open None
martinovský_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
martinovský_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account