Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Martinovský, Pavel
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42600
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá implementací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie a souvise-jících úprav firemního webu s ohledem na efektivitu jeho přínosů v podobě konverzí (nových poptá-vek). Teoretická část popisuje možné nástroje a metody, které jsou potřebné k tvorbě obsahové stra-tegie. A také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje výchozí stav, nalezené nedostatky na základě datových analýz a jejich nápravu prostřednictvím aplikace obsahové strategie a následné uživatelské testování jakožto kvali-tativní audit a celkové vyhodnocení změn.
dc.format 58 s. (73 120 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Obsahová strategie cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject analýza návštěvnosti cs
dc.subject konverze cs
dc.subject analýza klíčových slov a frází cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject Content strategy en
dc.subject content marketing en
dc.subject websites en
dc.subject traffic analysis en
dc.subject conversion en
dc.subject keyword analysis en
dc.subject user testing en
dc.title Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
dc.title.alternative Content Marketing as a Customer Acquisition Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the implementation and evaluation of the effectiveness of the content strategy and the related modifications of a corporate web with regard to the effectiveness of its benefits in the form of conversions (new demands). The theoretical part describes possible tools and methods that are needed to create a content strategy. And it also defines research problems. The practical part describes the initial state, found deficiencies based on data analysis and their cor-rection through application of the content strategy and subsequent user testing as qualitative audit and overall evaluation of changes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50548
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
martinovský_2018_dp.zip 331.4Mb Unknown View/Open None
martinovský_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
martinovský_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account