Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Procházková, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42604
dc.description.abstract Bakalářská práce Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat je zaměřena na popis společnosti poskytující na řeckém ostrově Kythira jednodenní fakultativní (volitelné) výlety lodí na pláž Simos. Společnost Theo with the Boat v současné době nevyužívá pro prezentaci exkurzí svým klientům žádné nástroje marketingové komunikace, kromě reklamy Word of Mouth. Cílem bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového komunikačního mixu, který by společnost Theo with the Boat mohla zahrnout do svých aktivit.
dc.format 70 s. (116 026 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu cs
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject Word of Mouth cs
dc.subject Online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Řecko cs
dc.subject fakultativní výlety lodí cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Destination Marketing Communication en
dc.subject Direct Marketing en
dc.subject Word of Mouth advertising en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Mobile phone Marketing en
dc.subject Segmentation en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Tourism and Traveling en
dc.subject Greece en
dc.subject daily boat trips en
dc.title Marketingové komunikace společnosti Theo with the Boat
dc.title.alternative Marketing Communication of the Company Theo with the Boat
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis Marketing Communication for company Theo with the Boat describes a company which provides daily boat trips to Simos beach in Mediterranean Sea from Greek island of Kythira. The company Theo with the Boat does not use any marketing comunication tools to inform their customers except the Word of Mouth advertising. The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing communication mix suggestion that could be included in activities of company Theo with the Boat.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50554
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2018_dp.zip 3.550Mb Unknown View/Open None
procházková_2018_op.pdf 763.2Kb PDF View/Open None
procházková_2018_vp.doc 156.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account