Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Řičářová, Lenka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:25Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:25Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42745
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s prvky pro dětská hřiště společnosti 3D PROGRAM, s.r.o. K tomuto výzkumu bylo použito dotazníkové šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a na část praktickou. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, marketingového výzkumu a teoretické poznatky ke SWOT analýze. V praktické části je provedeno vyhodnocení spokojenosti zákazníků, které bylo analyzováno na základě dotazníků. V závěru práce jsou uvedeny jednotlivé návrhy a doporučení vedoucí k nárůstu poptávky po produktech firmy a spokojenosti zákazníků.
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of the Satisfaction of Clients in 3D PROGRAM s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2018-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor´s thesis was to analyse customer satisfaction with elements for playgrounds by the company named 3D PROGRAM, s.r.o. This research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections, the theoretical section and the practical section. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction and marketing research and it also contains a theoretical base for SWOT analysis. The practical section covers the results of customer satisfaction based on the questionnaire and its analysis. The conclusion of this thesis provides individual proposals and recommendations aimed at increasing demand for company products and customer satisfaction.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46180
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
řičářová_2018_dp.pdf 3.257Mb PDF View/Open None
řičářová_2018_op.docx 23.50Kb Unknown View/Open None
řičářová_2018_vp.docx 22.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account