Film jako médium propagace v ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Film jako médium propagace v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Film jako médium propagace v ČR
Author: Kašparová, Marta
Advisor: Janíková, Jana
Abstract: Práce pojednává o problematice product placementu ve filmu s důrazem na jeho význam pro české inzerenty a možnosti uplatnění v podmínkách českého filmového průmyslu. Product placement je formou komerční prezentace, která spočívá v integrování značkových produktů do prostředí, v němž není reklamní sdělení a priori očekáváno. Teoretická část shrnuje poznatky kinematografie hollywoodu a charakterizuje české prostředí. V praktické části je provedena detailní analýza product placementu ve zvolených filmech domácí produkce a výzkum u produkčních společností formou strukturovaného dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/428
Date: 2005-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kašparová_2006_dp.pdfBlocked 2.732Mb PDF
kašparová_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
kašparová_2006_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account