Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.
Author: Polzerová, Nicola
Advisor: Němcová, Jana
Abstract: Tato práce se zaměřuje na zlepšení propagace nově otevřeného centra CZ Clinic. Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace pro nově otevřené centrum jednodenní chirurgie. Obsahem teoretické části práce je zpracování literární rešerše pojednávající o marketingu v oblasti zdravotnictví a o jednodenní chirurgii. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí CZ Clinic. Na základě marketingových analýz jsou definovány cílové skupiny a komunikační nástroje. V projektové části je navržena komunikační strategie pro cílovou skupinu pacientů prostřednictvím webových stránek, facebookového profilu, slavnostního otevření, reportáže, článku v tisku a vzdělávacích akcí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43639
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 49086


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
polzerová_2018_dp.pdf 7.003Mb PDF View/Open None
polzerová_2018_op.pdf 1.128Mb PDF View/Open None
polzerová_2018_vp.docx 29.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account