Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku
Author: Pospíšilová, Anna
Advisor: Tomancová, Lucie
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt vedoucí ke zlepšení a zefektivnění současné marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku. V teoretické části byly zpracovány poznatky o neziskových organizacích a marketingových pojmech, získaných z dostupných literárních zdrojů. V praktické části práce bylo představeno Vlastivědné muzeum v Šumperku, provedena analýza marketinkového mixu služeb a analýza současné marketingové komunikace. Prostřednictvím dotazníkového průzkumu byly získány poznatky týkající se marketingové komunikace. K identifikaci prostředí organizace byla použita PEST analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučení uvedené v závěrečné části práce spolu s projektem zaměřeným na zlepšení současné marketingové komunikace. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43656
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 49111


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2018_dp.pdf 5.355Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2018_op.pdf 1.843Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2018_vp.docx 24.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account