Projekt zavádění nového produktu FIT WELL na trh v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění nového produktu FIT WELL na trh v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění nového produktu FIT WELL na trh v České republice
Autor: Bartoňová, Veronika
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového výrobku na trh v České republice. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. První, teoretická část, je zaměřena na teoretické poznatky o novému výrobku, marketingový mix a analýzy vhodné pro vstup produktu na trh. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou a projektovou. Analytická zkoumá současný stav společnosti, produktové portfolio, konkurenci pomoci jednotlivých analýz, doplněna metodami sběru dat. Projektová se zabývá samotným projektem zavedením nového výrobku na trh. Součástí této části je podrobení projektu časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout firmě projekt, který efektivně zavede nový výrobek na trh s ohledem na finanční možnosti společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43663
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartoňová_2018_dp.pdf 3.819Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartoňová_2018_op.docx 30.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartoňová_2018_vp.docx 24.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet