Projekt zlepšení využití CRM ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení využití CRM ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Lysoňková, Marie
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:02Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:02Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43680
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřená na řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti. Cílem práce je projekt zlepšení využití řízení vztahů se zákazníky. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá literární rešerší problematiky. Ve druhé části je představena společnost, jsou využity situační analýzy a analýza současného stavu. Na základě výsledků analýz byl navržen samotný projekt na zlepšení situace. Celý projekt byl podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject trh B2B cs
dc.subject CRM technologie cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject zahraniční trhy cs
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject B2B Markets en
dc.subject CRM Technology en
dc.subject Situation Analysis en
dc.subject Foreign Markets en
dc.title Projekt zlepšení využití CRM ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Improving the CRM Usage in Chosen Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated The master thesis is focused on customer relationship management a chosen company. The main aim of the work is a project of improvement usage of customer relationship management. The thesis is divided into theoretical and practical part. First part contains literature review of the issue. In the second part, there is a company introduction, used situation analyses and current state analysis. According to the results of the analyses, the improvement project was suggested. The whole project was subjected to a time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49146
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
lysoňková_2018_dp.pdf 2.712Mb PDF View/Open None
lysoňková_2018_op.docx 24.31Kb Unknown View/Open None
lysoňková_2018_vp.docx 23.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account