Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.
Author: Osičková, Iva
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: CRM, nebo-li řízení vztahů se zákazníky, je charakteristickým znakem každého úspěšného podniku počátku jednadvacátého století. Ve své práci bych chtěla vypracovat doporučení pro úspěšné zavedení systému CRM ve firmě BORS Břeclav a.s. V teoretické části rozeberu v současnosti aktuální zdroje týkající se problematiky CRM. V analytické části uvedu profil firmy a pomocí odborných analýz vyhodnotím současný vztah péče o zákazníky. Vypracuji jeho přednosti a nedostatky, navrhnu doporučení pro zlepšení současného stavu, které by společnosti zaručily zvýšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/437
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.06.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
osičková_2006_bp.pdfBlocked 1.154Mb PDF View/Open
osičková_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account