Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Osičková, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:15:19Z
dc.date.available 2010-07-13T12:15:19Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/437
dc.description.abstract CRM, nebo-li řízení vztahů se zákazníky, je charakteristickým znakem každého úspěšného podniku počátku jednadvacátého století. Ve své práci bych chtěla vypracovat doporučení pro úspěšné zavedení systému CRM ve firmě BORS Břeclav a.s. V teoretické části rozeberu v současnosti aktuální zdroje týkající se problematiky CRM. V analytické části uvedu profil firmy a pomocí odborných analýz vyhodnotím současný vztah péče o zákazníky. Vypracuji jeho přednosti a nedostatky, navrhnu doporučení pro zlepšení současného stavu, které by společnosti zaručily zvýšení konkurenceschopnosti. cs
dc.format 78 s. , 10 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1210441 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.06.2036
dc.subject CRM cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject CRM en
dc.subject ability to compete en
dc.subject care of customers en
dc.subject segmenting customers en
dc.title Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of conditions for CRM implementation into BORS Břeclav a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrabětová, Kateřina
dc.date.accepted 2006-06-13
dc.date.vskp-available 2036-06-13 *
dc.description.abstract-translated CRM, Customer Relationship Management, is a typical attribute of every progressive company in the beginning of 21st century. In the bachelor thesis I would like to elaborate recommendations for successful implementation CRM in BORS, Joint Stock Company. The Theory Part takes into consideration nowdays sources that are related to CRM problematic. In the Analytic Part I introduce the company profile and I build my solution on expertise analyses in a discussion of the present relationship status with the key customers. I will sum up the advantages and disadvantages of present relationship status and devise of recommendations concerning the way of improvement to ensure the company increasing ability to compete. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP *
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4168
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
osičková_2006_bp.pdfBlocked 1.154Mb PDF View/Open
osičková_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account