Analýza zákazníků CK SUNNY DAYS

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků CK SUNNY DAYS

Show simple item record

dc.contributor.advisor Filipec, Jiří
dc.contributor.author Peremský, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:15:52Z
dc.date.available 2010-07-13T12:15:52Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/440
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků CK SUNNY DAYS. Společnost byla založena v roce 1997 a soustřeďuje se převážně na cestovní ruch v oblasti severní Afriky. SUNNY DAYS patří mezi šest největších cestovních kanceláří v České republice. K průzkumu zákazníků jsem použil dotazník obsahující celkem dvanáct otázek, které jsem následně analyzoval. Dotazník byl distribuován na zlínské a olomoucké pobočce cestovní kanceláře. V závěru mé práce jsem navrhl opatření, která by měla vést ke zlepšení komunikace se zákazníkem, lepšímu uspokojení jeho přání a potřeb a zlepšení postavení SUNNY DAYS na trhu cestovních kanceláří. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 389437 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject analysis en
dc.subject travel agency en
dc.subject research en
dc.subject customer en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza zákazníků CK SUNNY DAYS cs
dc.title.alternative Analysis of the SUNNY DAYS travel agency's customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-20
dc.description.abstract-translated The theme of my bachelors diploma work is a research and analysis of the SUNNY DAYS travel agency's customers. The SUNNY DAYS Company was established in the 1997 and nowadays specializes in the region of the Northern Africa. SUNNY DAYS is one of the six largest travel agencies on the Czech market. In the research a 12-item questionnaire was used which I analyzed lately. The research took place in the SUNNY DAYS branch offices in Zlin and Olomouc. I've made some suggestions in the conclusion of my work which could improve the communication with the customer, better the customers' overall satisfaction and may also improve the SUNNY DAYS position on the Czech travel agencies market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2542
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
peremský_2006_bp.pdf 380.3Kb PDF View/Open
peremský_2006_vp.pdf 384.1Kb PDF View/Open
peremský_2006_op.pdf 195.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account