Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Author: Boudová, Marcela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. Na základě analýzy okolí firmy, interních faktorů firmy se zaměře-ním na marketing, konkurenční pozice firmy a konečném zhodnocení stavu marketingu bylo smyslem najít slabší stránky marketingového řízení. Na jejich základě poté definovat doporučení na zlepšení a navrhnout marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/443
Date: 2006-05-19
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
boudová_2006_bp.pdfBlocked 2.873Mb PDF
boudová_2006_vp.doc 39Kb Microsoft Word View/Open
boudová_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account