Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kroupová, Daniela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44792
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikace a její využití při komunikaci na sociálních sítích a webových stránkách vybrané společnosti. Cílem práce je sestavení takové strategie, která docílí zlepšení marketingové komunikace společnosti. Dalším dílčím cílem je zvýšení povědomí o značce, získání stálých zákazníků a vybudování fanouškovské základny na profilech společnosti. V rámci praktické části projektu byla použita komparační analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a analýza SWOT. Projektová část poté na základě zjištěných výsledků podává jednotlivé návrhy a doporučení ke zlepšení online komunikace vybrané společnost. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 116
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online marketingová komunikace cs
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Sociální média cs
dc.subject Online Marketing Communication en
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Social Networsk en
dc.subject Social Medias en
dc.title Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Online Marketing Communication Oriented on Social Media in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on online marketing communication and its use in communication on social media and websites of the selected company. The main aim is to create a strategy that will improve the company´s marketing communication. Another partial aim is to increase an awareness of the brand, attract new regular customers and build a fan base on company profiles afterward. In the practical part of the project, a comparative analysis, an analysis of the current state of the marketing communication and the SWOT analysis were used. Based on the findings, the practical part of the project submits possible individual suggestions and recommendations for improving the online communication of the selected company. Finally yet importantly, the project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52150
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kroupová_2019_dp.pdf 5.585Mb PDF View/Open None
kroupová_2019_op.docx 29.79Kb Unknown View/Open None
kroupová_2019_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account