Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích
Author: Pata, Jan
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení a využití mimosezónních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a průzkumu konkurence v lokalitě byly zjištěny důležité informace, které přispěly k novým návrhům a doporučení pro firmu. Byl navržen projekt vycházející ze SWOT analýzy, marketingových průzkumů s cílem efektivněji využívat marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/448
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pata_2006_dp.pdfBlocked 720.3Kb PDF View/Open
pata_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
pata_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account