Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Pata, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:18:28Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:19Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/448
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení a využití mimosezónních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Pomocí SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a průzkumu konkurence v lokalitě byly zjištěny důležité informace, které přispěly k novým návrhům a doporučení pro firmu. Byl navržen projekt vycházející ze SWOT analýzy, marketingových průzkumů s cílem efektivněji využívat marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti. cs
dc.format 86s., 9 s. obr. přiloh cs
dc.format.extent 737628 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Porterova analýza 5 komkurenčních sil cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Porter's model of 5 forces en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení využití mimosezonních kapacit hotelů Fontána v Luhačovicích cs
dc.title.alternative Project utilization of marketing mix for enhancement and exploitation off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hudecová, Lenka
dc.date.accepted 2006-05-30
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with utilization of marketing mix for enhancement and exploita-tion off-season capacities of hotel Fontana in Luhacovice. Based on the information in theoretical part it is concerned with analysis of individual elements within marketing mix. Through the use of SWOT analysis, Porter's model of 5 forces and research of spot competition, important information was discovered, which contributed to proposal phras-ing and suggestions for the company. Based on SWOT analysis and marketing re-search the project was suggested for purpose of more effective marketing mix utilization in the company and gain evaluation of this project from the point of practical feasibility. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3037
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pata_2006_dp.pdfBlocked 720.3Kb PDF View/Open
pata_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
pata_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account