Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY
Author: Zlámalová, Lenka
Advisor: Linhart, Petr
Abstract: Cílem práce je vytvořit marketingový plán na reciproční sponzoring pro firmu XY, která půjčuje firmě AB technická zařízení na automobilové závody. Ta jsou potřebná k získávání dat pro zajištění spojení a zpracování výsledků. Teoretická část nás seznámí s pojmy SWOT analýza, public relations a sponzoring. Také nás seznámí se základními principy fungování přístrojů používaných při rallye. Analytická část má za úkol zjistit, jestli by byla navržená forma sponzoringu pro firmu XY výhodná, protože by se více dostala do povědomí veřejnosti. Proto provedu SWOT analýzu před a po zavedení celého plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4492
Date: 2006-12-08
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 4742


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zlámalová_2007_bp.pdfBlocked 1.142Mb PDF View/Open
zlámalová_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
zlámalová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account