Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Linhart, Petr
dc.contributor.author Zlámalová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-15T21:57:19Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4492
dc.description.abstract Cílem práce je vytvořit marketingový plán na reciproční sponzoring pro firmu XY, která půjčuje firmě AB technická zařízení na automobilové závody. Ta jsou potřebná k získávání dat pro zajištění spojení a zpracování výsledků. Teoretická část nás seznámí s pojmy SWOT analýza, public relations a sponzoring. Také nás seznámí se základními principy fungování přístrojů používaných při rallye. Analytická část má za úkol zjistit, jestli by byla navržená forma sponzoringu pro firmu XY výhodná, protože by se více dostala do povědomí veřejnosti. Proto provedu SWOT analýzu před a po zavedení celého plánu. cs
dc.format 49 cs
dc.format.extent 1197982 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject relations cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject rallye cs
dc.subject radiostanice cs
dc.subject public relations en
dc.subject sponzoring en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject rallye en
dc.subject radio stations en
dc.title Projekt optimalizace marketingových aktivit firmy AB v oblasti recipročního sponzoringu firmy XY cs
dc.title.alternative Project of AB company marketing activities optimalisation in the area of XY company reciprocal sponsorship en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-22
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is a creation of a marketing plan for the reciprocal sponsoring targeted for XY company, which lends technical rally equipments to AB company. Those are needed for data mining to provide a connection and results processing. A theoretical part introduces us with the terms SWOT analysis, Public Relations, sponsoring, which is a part of PR tools. Here also a functioning of rally equipments will be described. An analytic part deals with a task to figure out, whether the proposed sponsoring was advantageous for the XY company by introducing more data to public. That is why I run SWOT analysis before and after sponsoring introduction. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4742
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zlámalová_2007_bp.pdfBlocked 1.142Mb PDF View/Open
zlámalová_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
zlámalová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account