Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz

Show full item record

No preview available
Title: Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz
Author: Hlivka, Michal
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4510
Date: 2007-04-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4937


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hlivka_2007_dp.pdf 17.97Mb PDF View/Open
hlivka_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hlivka_2007_op.doc 77Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account