Budování značky začínajících designérů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování značky začínajících designérů

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky začínajících designérů
Author: Hanáčková, Kristýna
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky začínajících designérů, konkrétně designérky Evy Klabalové a její značky Kave footwear, která vyrábí své boty ze zbytko-vých materiálů. V teoretické části jsou popsána témata jako marketingový mix, značka, budování značky, design, a to za pomoci odborné literatury. Součástí teoretické části práce je také metodika práce. V druhé části práce, kterou je část praktická, je představena značka Kave footwear a dále zodpovězeny výzkumné otázky na základě kvalitativního šetření, konkrétně polo-strukturovaného rozhovoru s designérkou Evou Klabalovou a koncovými zákazníky a dále analýzou SWOT. Na závěr je také přidáno doporučení na základě vyhodnocení všech šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45476
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hanáčková_2019_dp.pdf 2.078Mb PDF View/Open
hanáčková_2019_dp.zip 139.8Mb application/zip View/Open None
hanáčková_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
hanáčková_2019_vp.docx 121.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account