Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Moricz, Michal
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se věnuje analýze online marketingové komunikace vybrané společnos-ti, respektive její vybraného produktu. Vzhledem k množství využívaných kanálů nejsou výsledky optimální, a proto se na základě kvalitativního výzkumu vedeného formou in-tenzivních hloubkových rozhovorů v této práci zjišťuje, co za tím je. Výběr specifické cílové skupiny zvolené přesně na míru a potřeby této práce je nedílnou součástí výzkumu. Tato práce kromě analýzy současného stavu online komunikace porovnává postavení a komunikaci s největšími konkurenty v oboru podnikání. Cílem práce tedy není jen zjistit aktuální komunikaci společnosti a její postavení na trhu, ale zejména navržení řešení pro vylepšení této situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45552
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
moricz_2019_dp.pdf 2.371Mb PDF View/Open
moricz_2019_dp.zip 319.3Mb application/zip View/Open None
moricz_2019_op.doc 122Kb Unknown View/Open None
moricz_2019_vp.docx 121.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account