Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Solanská, Tereza
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45567
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu a neziskových organizací. V praktické části je provedena obsahová analýza sociálních sítí organizace a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou v závěru práce navržena doporučení spolu s vzorovými příspěvky a jednoduchým publikačním plánem.
dc.format 67 s. (96 121 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject Fashion Revolution cs
dc.subject content marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject Fashion Revolution en
dc.title Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
dc.title.alternative Proposal of Social Media Content of a Nonprofit Organization Fashion Revolution
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The presented thesis focuses on social media communication of the non-profit organization Fashion Revolution Czech Republic. The aim is to suggest recommendations on existing published content on Facebook and Instagram and propose possible changes. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication in the Internet environment, social media, content marketing and non-profit organizations. The practical part is devoted to the social media content analysis and the evaluation of the questionnaire. Based on these results, recommendations are proposed, extended with examples of proposed posts and a simple publishing plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53275
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
solanská_2019_dp.pdf 4.652Mb PDF View/Open None
solanská_2019_op.doc 116.5Kb Unknown View/Open None
solanská_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account