Experiential marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Experiential marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Šimek, Vojtěch
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45569
dc.description.abstract Tato bakalářská práce přináší do českého marketingového prostředí pojem experiential marketing, jakožto nový, u nás zatím málo prozkoumaný směr marketingových komunikací. Součástí práce je definování pojmu a vysvětlení praktik, které experiential marketing využívá. Na konkrétních ukázkách práce srovnává experiential marketing s ostatními nástroji marketingových komunikací a poukazuje na skutečnost, že staré metody tradičního marketingu nejsou pro moderní komunikační kampaně dostačující a zároveň nevhodně oslovují cílovou skupinu. Důležitost tohoto nového směru je v práci doložena rozhovorem s ředitelem firmy, která se jako jediná v České republice věnuje výhradně experiential marketingu.
dc.format 55 s. (75 282 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject experiential marketing cs
dc.subject experience marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject inovace cs
dc.subject značka cs
dc.subject nové trendy v marketingu cs
dc.subject experiential marketing en
dc.subject experience marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject innovation en
dc.subject brand en
dc.subject new trends in marketing en
dc.title Experiential marketing
dc.title.alternative Experiential Marketing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis brings to the Czech marketing environment the term experiential marketing as a new, so far un-explored direction of marketing communications. The thesis defines the concept and explains the practices used by experiential marketing. In particular examples, it compares experiential marketing with other tools of marketing communications and points out that old methods of traditional marketing are not sufficient for modern communication campaigns and at the same time they inappropriately address the target group. The importance of this new direction is proved by an interview with the director of the company, which is the only company in the Czech Republic dedicated exclusively to experiential marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53277
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
šimek_2019_dp.pdf 4.357Mb PDF View/Open None
šimek_2019_op.pdf 500.7Kb PDF View/Open None
šimek_2019_vp.docx 122.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account