Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kazík, Martin
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45660
dc.description.abstract Tato Diplomová práce pojednává o způsobu celosemestrální projektové výuky s aplikací metod design thinking na českých vysokých školách. V teoretické části jsou uvedeny pro-blematiky: vysokých škol, osobního rozvoje, design thinking a marketingového výzkumu. Praktická část se pak věnuje prvnímu ročníku semestrálního projektu iLab s aplikací metod design thinkig, jehož prvky jsou v úvodu této části popsány. Dále následuje interpretace a analýza rozhovorů s absolventy projektu iLab, kteří v rozhovorech hodnotili průběh celého projektu. V rámci sdělování svých postojů studenti popsali také tipy na změny pro následu-jící ročníky tohoto projektu. Následuje SWOT analýza, která vyjmenovává silné a slabé stránky společně s příležitostmi a hrozbami, které jsou pak vzájemně konfrontovány. Z praktické části vychází část projektová, která na základě získaných dat vystavuje návod-ný popis fungování semestrálního projektu s aplikací metod design thinking. V této projek-tové části jsou uvedeny jak stěžejní prvky v organizaci, tak ve vybavení projektu a obsahuje i popis některých postupů, které by měli tvůrci projektu dodržet tak, aby bylo maximálně dosaženo cíle projektu, kterým je co největší osobní přínos zúčastněných studentů.
dc.format 110 s. (220 755 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Design thinking cs
dc.subject Human centered design cs
dc.subject výuka cs
dc.subject projektová výuka cs
dc.subject semestrální projekt cs
dc.subject osobní rozvoj cs
dc.subject měkké dovednosti cs
dc.subject mezioborová výuka cs
dc.subject interdisciplinární výuka cs
dc.subject mezikul-turní výuka cs
dc.subject Design Thinking Human Centered Design en
dc.subject education en
dc.subject project education en
dc.subject semestral project en
dc.subject Self-development en
dc.subject soft skills en
dc.subject interdisciplinarity en
dc.subject interdisciplinary education en
dc.subject cross-cultural education en
dc.title Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách
dc.title.alternative Implementation of the Design Thinking in the Learning Process at Universities
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis main theme is principles of a semestral educating projects which apply the methods of design thinking and application of this project in the Czech University education system. The theoretical part of this thesis, introduce problematics of Czech University education system, personal development, soft skills, design thinking, and marketing research. The practical part presents the design thinking methods using project iLab which elements are described at the beginning of the practical part. Further, the following part presents the interpretation and analysis of interviews with the graduates in which they as-sess the whole project. In interviews, students shared not only their deep insights but also some hints for the organization of such a project in the future. Subsequently, thesis includes a SWOT analysis that names strong and weak together with opportunities and threats which are then confronted for a bigger outcome. Finally, the conclusions of the practical part are used in the following part which describes specific semestral educating project and its design with the application of Design Thinking methods. The project part describes necessary organization elements, structure, processes and needed tools to be used for the future development of a semestral educating project. To conclude the listed elements are identified as vital to achieving the main goal of the semestral project which is the personal development for students who take part in the project.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53386
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kazík_2019_dp.pdf 2.408Mb PDF View/Open None
kazík_2019_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
kazík_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account