Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Author: Krajčová, Yvonne
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na navržení environmentální marketingové strategie pro nově vznikající kavárnu ve Zlíně. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu, společenské odpovědnosti firem či spotřebitelského chování. Praktická část práce analyzuje nynější kavárenský trh a pomocí smíšeného výzkumu zjišťuje preference v rámci kavárenského prostředí, kávy či ekologie u cílových skupin nově vznika-jící kavárny. Díky analýze tržního prostředí kaváren a smíšenému výzkumu je tak v projek-tové části navržen marketingový mix, komunikační plán kavárny a environmentální marke-tingová strategie v rámci CSR nově vznikající kavárny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45666
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53394


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krajčová_2019_dp.pdf 4.257Mb PDF View/Open None
krajčová_2019_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
krajčová_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account