Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče

Show full item record

No preview available
Title: Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče
Author: Zahnašová, Romana
Advisor: Šnédar, Libor
Abstract: Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy zdravotnického zařízení aplikací metod uvedených v teoretické části a následným užitím SWOT analýzy, jejíž vyhodnocení je podkladem pro návrh strategického marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45788
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 45583


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zahnašová_2019_dp.pdf 3.870Mb PDF View/Open None
zahnašová_2019_op.docx 25.36Kb Unknown View/Open None
zahnašová_2019_vp.docx 24.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account