Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Autor: Kodydek, Tomáš
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá motivačními faktory a obavami studentů rozhodujících se o zahraničním studijním výjezdu. V první části této práce jsou objasněna teoretická výcho- diska, která se vztahují k problematice spotřebitelského rozhodování a behaviorální eko- nomie. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické, na které navazuje výsledný projekt implementace těchto poznatků s využitím výsledku provedených analýz, na jejichž základě jsou fakultě doporučeny konkrétní akční kroky. Cílem práce je zvýšení počtu studentů využívajících zahraničních programů mobility poskytovaných domácí uni- verzitou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45813
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 49101


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kodydek_2019_dp.pdf 5.403Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kodydek_2019_op.docx 24.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kodydek_2019_vp.docx 25.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet