Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě
Author: Střelecký, Petr
Advisor: Čada, Jan
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace Valašského muzea v přírodě, přičemž teoretická část práce se zabývá podstatou, trendy a samotnými nástroji online marketingové komunikace. Práce se zaměřuje na internetový marketing ve vyhledávači a sociálními sítěmi na základě potřeb muzea. Práce je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je charakterizováno muzeum, jeho cíle a cílové skupiny. Tato část také analyzuje současný stav online marketingové komunikace za pomocí situačních analýz SWOT, PESTEL a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Následuje projektová část, která vyplývá z poznatků analytické části. Významem této části je návrh projektu komunikační kampaně "propagace online vstupného", u které je provedena nákladová, riziková a časová analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45816
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 49113


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
střelecký_2019_dp.pdf 3.520Mb PDF View/Open None
střelecký_2019_op.docx 29.81Kb Unknown View/Open None
střelecký_2019_vp.docx 26.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account