Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce

Show full item record

Thumbnail
Title: Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Author: Phan, Quyen Phu Thi
ISBN: 978-80-7454-888-8
URI: http://hdl.handle.net/10563/45880
Date: 2010-07-14
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 45
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Rostoucí popularita stránek sociálních sítí způsobila, že spotřebitelé mají různé zkušenosti z prostředí sociální komerce. Díky sociálním sítím mohou spotřebitelé sdílet své zkušenosti s produktem či značkou. Word Of Mouth v nejnovější elektronické podobě (sociální eWom) je zajímavé pro výzkumné pracovníky i odborníky z praxe. Když spotřebitelé hledají na internetu informace o produktu nebo značce, vyměňují si své zkušenosti s dalšími zákazníky na sociálních sítích. Sociální povaha sociálních sítí nabízí velké možnosti pro vědecké zkoumání eWOM. V rámci zkoumání eWOM byl publikován článek, který se zabývá faktory, které ovlivňují eWOM. Tato studie využila rámec (SOR) - Stimul, Organismus, Reakce a služba a zkoumala dopady aspektů sociální komerce na eWOM v rámci: prostředí (aspekty sociální komerce), vnitřního stavu spotřebitelů (důvěra, hodnoty, zkušenost) a reakce (sociální eWOM). Kromě toho byla zkoumaná i role kulturních hodnot jednotlivce (individualismus) ovlivňující postoj zákazníka vůči eWOM.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
phan_2019_teze.pdf 1.835Mb PDF View/Open
phan_2019_dp.pdf 604.6Kb PDF View/Open None
phan_2019_op.pdf 744.7Kb PDF View/Open None
phan_2019_vp.pdf 1.126Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account