Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Polová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:03:56Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:19Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4662
dc.description.abstract Tato diplomová práce je vypracována pro společnost Auto Hlaváček a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit prodej vozidel pomocí nástrojů marketingové komunikace. Součástí práce je analýza stávajícího stavu využívané marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýz jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v povědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 109 s. cs
dc.format.extent 1662654 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject Prodej vozidel cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject Sale of cars en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.title Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček cs
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication Utilization for the Increase of Car Sales in the Company Auto Hlaváček en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fejtová, Blanka
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma thesis has been elaborated for the purposes of the Auto Hlaváček a.s. company. The principal purpose of its elaboration is the aim to increase the sale of cars by using the instruments of marketing communication. Part of this thesis is an analysis of the marketing communication tools used by the company. Using the analysis results I have elaborated a project of the marketing communication with the principal aim to keep the existing and to acquire new clients. This thesis concludes that I have analyzed the project from the point of view of cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6769
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
polová_2007_dp.pdfBlocked 1.585Mb PDF View/Open
polová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
polová_2007_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account