Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
Author: Baumrukrová, Nikola
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na konkrétní vybranou firmu a analyzuje potenciální úspěšnost strategie. Vyhodnocení probíhalo na základě analýz mikro a makro prostředí dané firmy a konzultací s vedoucím pracovníkem marketingového agentury a gene-rálním ředitelem Suzuki Česká republika. Na základě těchto poznatků a analýz je vyhotoven návrh projektu na zavedení strategie relationship marketingu do dané firmy. Plán obsahuje akční plány, které jsou metodickým vodítkem pro implementaci CRM sytému a věrnostního programu. Návrh je vyhotoven včetně nákladové, rizikové a časové analýzy projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46695
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 58653


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
baumrukrová_2021_dp.pdf 6.962Mb PDF View/Open None
baumrukrová_2021_op.pdf 682.6Kb PDF View/Open None
baumrukrová_2021_vp.docx 28.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account