Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.
Author: Kotyza, Radek
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této práce je navrhnout zlepšení ke zvýšení prodeje plynových spotřebičů a návrh zlepšení procesu získávání zákazníka obchodního oddělení společnosti PaPP s r.o. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a získávání zákazníka. Analytická část seznamuje se zjištěnými výsledky prodeje v letech 1995 - 2005 a zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka, porovnat klady a zápory konkurence. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení prodeje plynových spotřebičů a získávání zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/467
Date: 2006-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kotyza_2006_bp.pdf 1.005Mb PDF View/Open
kotyza_2006_vp.pdf 1.255Mb PDF View/Open
kotyza_2006_op.pdf 1.133Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account