Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kotyza, Radek
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:25:00Z
dc.date.available 2010-07-13T12:25:00Z
dc.date.issued 2006-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/467
dc.description.abstract Cílem této práce je navrhnout zlepšení ke zvýšení prodeje plynových spotřebičů a návrh zlepšení procesu získávání zákazníka obchodního oddělení společnosti PaPP s r.o. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a získávání zákazníka. Analytická část seznamuje se zjištěnými výsledky prodeje v letech 1995 - 2005 a zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka, porovnat klady a zápory konkurence. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení prodeje plynových spotřebičů a získávání zákazníka. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1054114 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza prodeje cs
dc.subject získávání zákazníka cs
dc.subject The analysis of sale en
dc.subject attracting a client en
dc.title Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of sale and attracting a client of company PaPP, spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Záborský, Rostislav
dc.date.accepted 2006-01-31
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to propose the improving of increasing of sale gas equipment and proposal of the increasing process to became the client of company PaPP s r.o. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and attracting a client. The analysis presents the results of the sale in the years 1995 - 2005 and appreciates the priorities and the faults of the process to attract a client, then it compares the positives and the negatives of the competitors. In the practical part are proposed some ways of improving the sale of gas equipments and becaming the client. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2199
dc.date.assigned 2005-10-14
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kotyza_2006_bp.pdf 1.005Mb PDF View/Open
kotyza_2006_vp.pdf 1.255Mb PDF View/Open
kotyza_2006_op.pdf 1.133Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account