Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartók, Ottó
dc.contributor.author Perdykulová, Katka
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46818
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking a dotazníkové šetření, které zkoumá chování uživatelů na sociálních sítí. Na základě výsledků byly v této práci navrženy řešení zjištěných nedostatků v oblasti komunikačního mixu.
dc.format 96 s. (122 831)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Placená reklama cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Social Networking en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject advertising en
dc.title Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication on Social Networks in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the analysis of the communication mix with a focus on the social networks of the company Polárka. The theoretical part discusses traditional communication tools and online communication tools focused on social networks. In the second, practical part, these findings are applied in practice. In the practical part, the company Polárka is briefly characterized and analyzed the social networks they use. This is followed by benchmarking and a questionnaire survey, which examines the behavior of users on social networks. Based on the results, solutions to the identified shortcomings in the field of communication mix were proposed in this work.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58873
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
perdykulová_2021_dp.pdf 5.102Mb PDF View/Open None
perdykulová_2021_op.docx 31.18Kb Unknown View/Open None
perdykulová_2021_vp.pdf 666.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account