Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Rajtarová, Terezie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46822
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací minipivovaru Chomout s.r.o. nacházejícího se v CHKO Litovelské Pomoraví. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu a marketingovém mixu. Hlavním tématem je marketingová komunikace a komunikační mix. Dále je teoretická část doplněna o popis některých analýz vnějšího a vnitřního prostředí pivovaru. Praktická část seznamuje s pivovarem Chomout s.r.o., se současným stavem marketingové komunikace společnosti a pomocí SWOT a PESTEL analýzy je část práce věnována vnitřnímu a vnějšímu prostředí firmy. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace a následně je podrobit nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 71 s. (99 444 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject pivo cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject microbrewery en
dc.subject beer en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication for Chomout s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with marketing communication of the microbrewery Chomout s.r.o. located in the protected landscape area Litovelské Pomoraví. The theoretical part summarizes the knowledge about marketing and marketing mix. The main topic is marketing communication and communication mix. Furthermore, the theoretical part is supplemented by a description of some analyses of the external and internal environment. In the practical part is introduced the brewery Chomout s.r.o., the current state of marketing communication of the company and by using SWOT and PESTEL analysis, part of the work is devoted to the internal and external environment of the company. The aim is to propose recommendations to improve marketing communications and then subject these recommendations to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58877
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
rajtarová_2021_dp.pdf 1.892Mb PDF View/Open None
rajtarová_2021_op.docx 23.09Kb Unknown View/Open None
rajtarová_2021_vp.docx 31.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account