An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Fojtíková, Viktorie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:45Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:45Z
dc.date.issued 2020-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46968
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje aplikaci nástrojů marketingového mixu společnosti Elisoft s.r.o. Zaměřuje se tedy na produkt, cenu, distribuci a propagaci této společnosti. Informace o společnosti byly získány pomocí rozhovorů s jednatelem společnosti. K analýze byla použita SWOT analýza, Porterův model a PESTLE analýza. Hlavním cílem bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení nynějšího stavu aplikace nástrojů marketingového mixu firmy Elisoft s.r.o.
dc.format 65 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing management cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject place en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.title An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
dc.title.alternative An Analysis of the Application of a Marketing Mix to the Company ELISOFT, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis analyses an application of instruments of the marketing mix of the company Elisoft s.r.o. This bachelor thesis is focused on the product, price, place, and promotion of this company. Information about the company was acquired from interviews with the company director. Methods used for analysis were SWOT analysis, Porter model, and PESTLE analysis. The principal aim of this bachelor thesis is the recommendations that are focused on the improvement of the current application of the marketing mix in the company Elisoft s.r.o.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 59147
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtíková_2021_dp.pdf 1.915Mb PDF View/Open None
fojtíková_2021_op.doc 47.5Kb Unknown View/Open None
fojtíková_2021_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account