Manipulativní techniky lídrů politických stran v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manipulativní techniky lídrů politických stran v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Hanke, Alice
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47038
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá přítomností manipulativních technik u lídrů polických stran Poslanecké sněmovny v online prostředí. První část práce seznamuje čtenáře se základními pojmy zahrnující politický marketing a popisuje využití nových médií v politické sféře. Práce dále definuje pojem manipulace a charakterizuje nejčastější manipulativní techniky v politické praxi. V praktické části jsou tyto výroky předloženy participantům v rámci polostrukturovaného rozhovoru, jehož cílem je zjistit, zda participanti dokáží odhalit, zda sdělení lídrů politických stran v Poslanecké sněmovně obsahují nějakou formu manipulace a případně dokáží identifikovat, o jakou manipulativní techniku se jedná.
dc.format 52 s. (90 158 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject manipulativní techniky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject political marketing en
dc.subject manipulative techniques en
dc.subject social networks en
dc.title Manipulativní techniky lídrů politických stran v online prostředí
dc.title.alternative Manipulative Techniques of Political Party Leaders in the Online Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with manipulative techniques in an online environment used by the leaders of political parties that are part of the Chamber of Deputies of the Czech Republic. The first part of the bachelor presents the basic terms, including political marketing and the use of media within the political sphere. This thesis further defines the term manipulation and characterizes the most common manipulative techniques used in political practice. In the practical part of this thesis, the political party leaders' statements are presented to the participants of the research in the manner of a semi-structured interview. The interview's main objective is to determine whether the participants can detect the presence of manipulation in general and if so, what kind of technique.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59242
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
hanke_2021_dp.pdf 1.607Mb PDF View/Open None
hanke_2021_op.doc 159Kb Unknown View/Open None
hanke_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account