Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Hujo, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47042
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou připravovaných reklamních materiálů pomocí oční kamery, konkrétně reklamního letáku značky DATART. První část práce objasňuje přímý marketing a jeho nástroje, představuje metodu eye trackingového šetření a popisuje nejčastější možnosti jeho využítí v marketingové sféře, ale i mimo ni. Práce dále představuje možnosti výstupů, typy očních kamer a metody měření. Cílém práce je zjistit, zda je nová podoba reklamního letáku pro participanty oproti staré poutavější, zda se jim více líbí a hlavně, zda jsou stěžejní prvky letáku funčkní.
dc.format 64 s. (90 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklamní leták cs
dc.subject eye tracking cs
dc.subject analýza tiskovin cs
dc.subject marketing cs
dc.subject advertising leaflet en
dc.subject eye-tracking en
dc.subject printed material analysis en
dc.subject marketing en
dc.title Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART
dc.title.alternative Analysis of prepared advertising materials using an eye tracker
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of DATART's forthcoming advertising materials, specifically - advertising leaflet. Data used for the analysis were collected using eye-tracking technology. The first part of the bachelor thesis introduces the terms direct marketing and its tools; it also defines the method of eye-tracking and describes the most common methods of its use within and outside of the marketing sphere. This thesis further defines various types of measurements methods, eye-tracking cameras and the actual outputs. The main objective of this thesis is to examine whether the new form of marketing leaflet is more engaging to the participants compared to the old one, whether it is more appealing compared to the old one, and mainly - whether the crucial elements of the new leaflet are functional.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59247
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
hujo_2021_dp.pdf 9.569Mb PDF View/Open None
hujo_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
hujo_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account