Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Straková, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47078
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na používání influencerů jako účinného nástroje marketingové komunikace značky. Cílem bylo zjistit, jaké mají uživatelé sociální sítě Instagram povědomí o značce Myprotein především díky influencerům, a jestli značka tento styl marketingu využívá dostatečně efektivně. Ujasnění a rozšíření teoretických znalostí v dané oblasti pomohlo při následném vyhodnocování online kvantitativního dotazníkového šetření. Z výsledů lze vyvodit dostatek informací. Data ukazují, že lidé influencer marketing vnímají většinou pozitivně, povědomí o značce mají poměrně vysoké a tento nástroj určitě přináší výsledky. V závěru jsou navrhnuty jednotlivé body pro zlepšení influencer marketingu značky, které byly stanoveny vzhledem k výsledkům výzkumu.
dc.format 61 s. (89 644 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Influencer marketing cs
dc.subject influencer cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Myprotein cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Influencer marketing en
dc.subject influencer en
dc.subject social networks en
dc.subject Instagram en
dc.subject Myprotein en
dc.subject cooperation en
dc.subject ad en
dc.subject marketing communication en
dc.title Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
dc.title.alternative Influencer as a Tool of Marketing Communications of a Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the use of influencers as an effective toll for brand marketing communication. The aim was to find out how Instagram users are aware of the Myprotein brand with the help of influencers and if the brand uses this style of marketing effectively enough. Clarification and extension of theoretical knowledge in the topic helped in the subsequent evaluation of the online quantitative questionnaire survey. A lot of information can be deduced from the results. The data show that people perceive marketing influencer mostly positively, their brand awareness is relatively high and this tool certainly brings results. In the end individual points for improving the influencer marketing of the brand are proposed, which were determined due to the research results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59286
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
straková_2021_dp.pdf 2.511Mb PDF View/Open None
straková_2021_op.pdf 42.83Kb PDF View/Open None
straková_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account