Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

Show full item record

No preview available
Title: Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum
Author: Synovec, Michal
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Práce se zabývá hlavně stanovením pojmu gamifikace včetně rozebrání výhod a proble-matiky přenesení kulturního dění do digitálního online prostředí. Teoretická část práce má za úkol vysvětlit její základní principy společně s předložením sesbíraných dat a in-formací o angažovanosti a zapojení publika v digitálním prostředí. Praktická část se poté zabývá analýzou online hudebního festivalu Rock for People in the Game podle kritérií stanovených v teoretické části a následně řeší otázku hodnoty přínosu gamifikačních po-stupů do digitálně kulturního dění. Společně s odpovědí na tuto otázku se na konci práce nachází navrhovaná doporučení pro vývojáře či provozovatele zmíněného hudebního fes-tivalu nebo jiných kulturních projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47079
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59287


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
synovec_2021_dp.pdf 2.031Mb PDF View/Open None
synovec_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
synovec_2021_vp.pdf 51.15Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account