Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Synovec, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47079
dc.description.abstract Práce se zabývá hlavně stanovením pojmu gamifikace včetně rozebrání výhod a proble-matiky přenesení kulturního dění do digitálního online prostředí. Teoretická část práce má za úkol vysvětlit její základní principy společně s předložením sesbíraných dat a in-formací o angažovanosti a zapojení publika v digitálním prostředí. Praktická část se poté zabývá analýzou online hudebního festivalu Rock for People in the Game podle kritérií stanovených v teoretické části a následně řeší otázku hodnoty přínosu gamifikačních po-stupů do digitálně kulturního dění. Společně s odpovědí na tuto otázku se na konci práce nachází navrhovaná doporučení pro vývojáře či provozovatele zmíněného hudebního fes-tivalu nebo jiných kulturních projektů.
dc.format 59 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Gamifikace cs
dc.subject kultura cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject online publikum cs
dc.subject angažovanost publika cs
dc.subject hra cs
dc.subject Gamification en
dc.subject Culture en
dc.subject Digitization en
dc.subject Online Audience en
dc.subject Engegament of Audience en
dc.subject Game en
dc.title Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum
dc.title.alternative Gamification of Online Cultural Events and its Influence on Audience
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The main topics which this thesis is dealing with are definition of gamification, proble-matics and advantages of shifting cultural happening to the digital and online sphere. The taks of the theoretical part is to define concept of gamification and explain its basic prin-ciples and bringing collected informations about egagement and participation of digital audiences. In the practical part you can find analysis of digitized music festival Rock for People in the Game based on established criteria from the theoretical part and effort to deal with a question of gamification value in digitized cultural happenings and what it brings to the table. In the end of the thesis there are proposed recommendations for opera-tors and developers of Rock for People in the Game or of any other digitized cultural pro-jects together with answer to this question.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59287
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
synovec_2021_dp.pdf 2.031Mb PDF View/Open None
synovec_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
synovec_2021_vp.pdf 51.15Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account