Budování image značky prostřednictvím Instagramu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování image značky prostřednictvím Instagramu

Show full item record

No preview available
Title: Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Author: Lučanová, Karin
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem budování image značky prostřednictvím sociální sítě Instagram. Teoretická část vymezuje základní pojmy z hlediska marketingové komunikace a internetového marketingu, dále se věnuje budování image značky, influencer marketingu a prezentuje sociální sítě jakožto prostředek komunikace značek se svou cílovou skupinou. Podrobněji se pak zaměřuje na sociální síť Instagram, včetně možností, jakými způsoby ji využít. Praktická část nabízí v úvodu seznámení se značkou Humbook a jejím počínáním na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Na tuto značku je pak soustředěn i výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištění z praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a je sepsána projektová část, která navrhuje konkrétní instagramovou komunikační strategii pro značku Humbook.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47117
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59332


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lučanová_2021_dp.pdf 4.223Mb PDF View/Open None
lučanová_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
lučanová_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account