Komunikační strategie cestovní agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie cestovní agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Šimek, Vojtěch
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47126
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie cestovní agentury" je analýza a rozbor současných marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na společnost Surf Travel s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingem cestovního ruchu, definuje jeho strategie a popíše obecné zásady pro komunikaci v této oblasti. Praktická část detailně rozebere strategii komunikace a jednotlivé využívané marketingové prostředky cestovní agentury Surf Travel s.r.o., která od roku 2009 přináší Čechům a Slovákům s produktem surfcamp.cz možnost "splnit si svůj vlhký sen" a naučit se surfovat. Projektová část této práce nabídne na základě zjištěných dat a poznatků doporučení k úpravám současné komunikační strategie.
dc.format 86 s. (150 811 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní agentura cs
dc.subject cestování cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject strategie cestovní agentury cs
dc.subject surfing cs
dc.subject surfcamp.cz cs
dc.subject tourism en
dc.subject travel agency en
dc.subject travel en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject travel agency strategy en
dc.subject surfing en
dc.subject surfcamp.cz en
dc.title Komunikační strategie cestovní agentury
dc.title.alternative Travel Agency Communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The subject of the diploma thesis "Travel Agency Communication Strategy" is the analysis of current marketing activities in the field of tourism with a special focus on the travel agency Surf Travel s.r.o. The theoretical part of this thesis focuses on tourism marketing, defines its strategies and describes the general recommended principles for communication in this area. The practical part analyzes in detail the communication strategy and individual marketing tools used by the travel agency Surf Travel s.r.o., which since 2009 has been bringing Czechs and Slovaks with the product called "surfcamp.cz" the opportunity to "live their kind of wet dream" and learn to surf. Based on the obtained data and knowledge, the project part of this work will offer recommendations for modifications of the current communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59344
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
šimek_2021_dp.zip 90.54Mb application/zip View/Open None
šimek_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
šimek_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account